Drömfika?

Fick nog min far att inse lite om energitäthet när vi var på träningsläger i Sälen. Han är annars en större gottegris än vad jag är. Han behöver, och vill, gå ner några kilon. fikabröd kan vara ett tips.
Idag fikade jag med min käre vän Jennie. Hon är toppen hon och vi skrattar mkt ihop. Tackar! hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång.

Laddar nu här hemma inför kvällens Lets dance. Uppladdningen är lax i ugn och ett fruktigt vitt vin. Sen kanske det görs massa poser till kvällens fotosession då uppmärksamheten (framförallt från falun) varit stor så blir det väl mer bilder...
Som Jennie sa idag har min blogg gått från 70/30 träning och privat så är det numera 90/10 privat och träning.
Nåja. Jag gör vad jag tycker är kul.

Imorgon väntas storstäd i akvariet. Grattis Östergren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback