Pizza & hårdrock

Det enda som jag gjort för att bli en bättre cyklist idag är ett åtehämtningspass på 1:45 min. Resten var väl inte lika bra...

Jag börjarde min dag med att handla. 307 kr på systemet och för 393 på ICA. Lika ska vara lika så nu i eftermiddags bjöd jag över polare John (då han jobbar 100 meter härifrån) på en afterwork-öl. Det blev två var. Han är den som oftast ger mig nya rockinfluenser och så blev det även idag. Eller lite nygammalt iaf.  Han visade oxå en jam-video där han sitter bakom trummorna och en av bandmedlemmarna håller i elgitarren. Det är alltså ingen låt utan de jammar bara och kör på känsla. Rätt bra. Check it out.
http://www.youtube.com/watch?v=liXhwHx6e8o&feature=channel

Han som har lagt ut den där filmen (DRDunder) har oxå en film som heter "högst 38 år The movie" som är 21 sekunder lång. Huvudpersonen är min gamla chef och jag skymtar förbi oxå. Den hade jag inte sett tidigare...

Vi har suttit vid Youtube och kollat in Deathstars, scar symmetry, sonic syndicate, soilwork och en del tyngre grejer som jag inte är förtjust i så de namnen läggar jag inte på minnet.

Körde verkligen platt idag. Oset, ekeby-almby, Norrbyås kyrka, Hidingsta, Almbro och sen hem. körde på mellanklingan hela vägen och hade bra snurr på benen. Det var skönt då kroppen fortfarande är trött efter skidåkningen. Imorgon har jag dock siktet inställt på ett längre distanspass om inte "igelkotten" i halsen blir större...

Tre bilder som får sammanfatta dagen. Klicka på dem för förstoringar.
Ja just det...En sak till. Efter passet åt jag pizza oxå. Jag gör som alla andra cyklister och mörkar, fast på mitt egna sätt genom att springa på konserer, dricka öl och käka pizza. Fast eftersom ingen av er har sett mig göra det kanske jag bara luras.... Det visar sig på första tävlingarna.

Har glömt att skriva om 2 positiva saker från wadköpingsloppet. De spelade Volbeat i 45 minuter innan start och fortsatte sedan med metallica. Kanon! Sen fungerade tydligen tävlingen som DM oxå o där blev jag 19e man. Okej..

Nu ska jag nog ta en kvällskebab. haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback