Melodifestivalupphetsning!

Jag brukar göra bort mig titt som tätt som tätt. Ibland bjuder jag på det, ibland skäms jag. Idag hände det sistnämda. Jag försöker ju få min oanvända, skitsnygga sadelstolpe såld. Har annons ute på Happy där jag säger att den är 30,9 mm i diameter. Det är den inte. Den är ju 31,8mm. Lite skillnad men avgörande för en eventuell köpare.
Har fått mail från en dansk och ett telefonsamtal från Umeå. Det var under det samtalet som jag kontrollmätte den med ett skjutmått. 31,8mm!

Hmm..Ska jag träna eller inte. Hjärnan vill, som alltid, träna men jag frågar o frågar knät men får inge svar. Måste nog trampa lite och får lyssna på kroppens signaler. Det är jag bra på. Jag är oxå bra på att ignorera signalerna :-)
Tar nog med min senaste skiva (soilwork) och drar till träningslokalen. Även om det inte går att köra någe kvalitativt så blir det en cykeltur dit o hem vilket blir en mil i snö.
Sen glida över stan för att köpa mera kaffebönor då det börjar sina i förrådet.

Pratade nyss med chefen och det blir med stor sannolikhet snöjobb ikväll/inatt. Så att slöa och vila i eftermiddag låter rimligt. ATTANS!!! jag kanske missar Lets dance ikväll då.... men det viktiga är ju imorgonkväll. Melodifestivalen börjar. Ingen i morgondagens startfält kommer att reprensentera Sverige i Eurovision kan jag avslöja. Det är ett för tunnt startfält....

Fick följande historia av en cyklist från Södertälje..

En dag var Hönan och Hästen ute på promenad. De gick där i solen på en grusväg och plötsligt föll hästen ner i ett hål i marken. Hästen bad:
- Kan du springa hem och hämta bonden, så jag kommer upp ur hålet?
- Det fixar jag själv, sa hönan och sprang hem och hämtade bondens ferrari.
Hönan tog med sig ett rep, band ena änden runt hästen och andra änden i ferrarin. Så tryckte hönan på gasen och hästen drogs upp.
Nästa dag var de ute på promenad igen, då hönan föll ner i ett hål.
- Spring hem och hämta bonden, så jag kommer upp! bad hönan.
- Det fixar jag själv, sa hästen!
Han ställde sig över hålet och sänkte ner.. hrm.. apparaten.
- Hugg tag ordentligt, sa hästen och drog upp hönan.

Vad blir då sensmoralen av denna fabel?

If you have a big dick, you don't need a fancy car to pick up chicks!


Jag är inte, har aldrig varit, bilägare...
Hej hopp så länge..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!

Postat av: martintrampar

Du brukar ju vara duktig på att lägga ut bilder när det inte passar.

2009-02-07 @ 05:35:17
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback