Dagen efter bataljen.

Känns lite som helg. Sov till kl.7, tvätt-tid som snart är klar, lugn frukost, slöat lite framför tv:n och sett Knight Rider (det var inte igår) och lyssnar nu på den senast inköpta Mustasch-skivan.
 Så här vackert var det igår morse när jag trampade iväg för att hämta den bil jag lånade till Ånnaboda.
Och så här vackert håller det på att bli i lägenheten...


Om jag blir så här trött i kroppen efter 40 km längdskidor så är det nog tvunget att jag tar en semesterdag efter vasaloppet. Jag har inte grym träningsvärk, nej den kommer nog imorgon, utan jag är mest seg och öm. Allt från nacke, skuldror, lår och vader. Triceps var trötta under loppet igår men idag känner jag ingenting. De kanske är helt döda...
För allt slit igår fick jag ett ordentligt pris iaf..

Lade dit min fortfarande splitternya sadelstolpe som jämnförelse. Sadelstolpen är snygg, okapad, oanvänd och har diametern 30,9 och är till salu!!! Ge mig ett bud.

Handla mat och rulla ca 2 timmar på hojen är det tänkt idag. 2 saker ska jag väl fixa. Känner mig arbetslös. Var ju det 6 veckor för ca ett år sedan så jag kommer ihåg känslan. När man arbetar har jag svårt att känna att jag hinner med allt. Nu har jag problem att fylla dagen med uppgifter istället.
"Det löser sig sa han som sket i vasken"

Migrationsverket har satt nya regler nu från 1a Februari förresten för asylsökande till sverige. De får kasta tärning. 1-5 på tärningen betyder ÅK HEM. En 6a betyder (som alla vet) OMSLAG.

Nu ska jag hämta tvätten...


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

vrider mig av skratt....migrationsverket...kasta tärning ...omslag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback