Bögkvällen är över.


Sara har gått ut på lokal. Här sitter jag och Tomas har delat lite rödvin och kollat på Melodifestivalen.

Hårdrocken fick sitt stöd genom H.E.A.T och hårdrockarna röstade nog för de gick ju till final. Jag recenserade dessa grabbar i höstas som bilåkarrock och jag står fast vid det. Lättlyssnad rock som ska spelas på radion. De såg ju faktiskt ut som fejkrockers men vaddå? De lyckades. Men killen med vita tajts... Vad tänkte han på`??

Måns zelmerlöv. Låten höll inte Cara mia-klass men han är i final. Inte så oväntat. Hans bakgrundstjejer var bjudna när jag fyllde 30 men Tina sa nej då...

Har ikväll ätit middag trots att jag var mätt. tryckt i mig massa onödigt lösgodis, druckit ett stort glas rött och en drink och nu lite coca cola. Det är verkligen en tjockis som vankar omkring ikväll så glöm tidigare inlägg om starkhet...

Fick nyss ett sms från kusin Linnea som har förfest med tjejkompisar med Guitar Hero....Va fan säger hon det nu för? Tjejer!!!

hörs imorgon


Kommentarer
Postat av: Jennie

oj så mycket onyttigt på en och samma kväll =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback