Ingen prologlunga i kylan

Uij uij uij vad energi vår lilla kattunge Neo har. Var tvungen att filma lite.
/>
Vi ska snart iväg på bio så denna dag som startade 04:00 kommer att avslutas med ett biobesök som slutar kl. 00:10. Ser verkligen fram emot denna James Cameron-projekt. Avatar som är fruktansvärt påkostad och har fått skitbra kritik av olika filmkritiker.

Dagens träning
Vet att ni ändå bara vill läsa om mitt självplågeri. Detta konditionsblock har denna vecka sett ut så här: Mån 4x4 tc, tis 5x4 löp, ons vila, tors 4x4 tc och idag blev det återigen löpning 4x4min. Funkade finfint och jag tänkte inte på att det var -11 grader när jag stack ut från jobbet. Mitt emot avfarten mot Ekeby-Almby går det en grusväg som går svagt uppför. Att jogga dit tar ca 10 min och sen körde jag mina fyror där. Eller det såg snarare ut så här. 1a 3:22 (brände mig lite) 2a 3:40 3e 3:51 och sista körde jag 4:02. Den sista var bara för att markera för kroppen att det går att plåga sig. Ormen hade rätt. Det sitter i huvet, inte benen för de är överdimensionerade för sitt ändamål.

Nu ska jag försöka gosa med Sara utan att bli uppäten av det pigga nattdjuret Neo Hej o hå

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Katter e så jäkla coola när dom e så där små o korkade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback