Serviceboende 2


Snart är den här. Cykelcross-säsongen! Denna säsong känner jag en annorlunda stress. Jag är ju tävlingsledare för klubbens egna cx-tävling och det dyker upp mer och mer saker som skall fixas. Är ju nu en månad kvar så det skall nog ramla på plats.

Angående det där med serviceboendet... Ni har säkert varit med om att ni är påväg hem, lite lätt nödiga. Ju närmare man kommer sin egne dörr, ju mer trycker det på. När man öppnar sin ytterdörr är det precis som att huvet säger åt tarmen att "KÖR, DET ÄR LUGNT NU KILLAR"  och sen blir det panik in till toaletten. Ja lite pinsamt att erkänna kanske men ni har säkert varit med om det. Nu till det här med serviceboendet jag bor på. När man kommer in så behöver man inte ta trappen upp en våning, gå ca 25 meter till min dörr och sen låsa upp den osv, osv.. Nä på min nya adress finns en toalett nästintill tvättstugan som ligger alldeles innanför ytterdörren. Det är en bra service...
Imorgon är den sista tävlingen för i år. På racern iaf. Söndag lutar åt lång, sen distans på mtb:n.

Senaste om Volbeat... ca 700 biljetter sålde slut i ett nafs. Nästa lokalstorlek är conventum som tar ca 2000 pers. Han som håller i det är osäker va vad han skall göra men det ringer ca 5 pers om dagen till najs prajs om biljetter.... Story goes on...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tja !!

Det låter nästan som du har det lite för bra i nya lyan, men det unnar jag dig... fika snart ? eller sur för i morse ??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback