Dramat! (milla are u there?)

Magnus Darvell är slut som artist. "Kom ihåg var ni läste det först" som en galen dalmas brukar skriva. Han har ju haft en del problem denna säsong den där Darvell men att han blivit så här dålig trodde jag inte. Jag utmanade honom igårkväll och han var chanslös mot mig. En 30-årig snuskgubbe piskar upp en yngling med proffskontrakt. Nu var jag klok nog att inte utmana han i cykel utan i Guitar Hero.

Ja igår kväll blev det ett spontant besök av Oscar Ekstam, Magnus Darvell och Micke Salomonson som var på väg från en tävling i västergötland. De hade en mindre konflikt då en ville stanna i örebro och parta, en ville hem och den tredje stod med en fot i båda lägrena och ville väl båda sakerna. Kul att ni titta in grabbar.

Tidigare igår visade cykelsporten att den vara otroligt underhållande att titta på. Damfotboll är ju så seg att man måste banda den och sedan snabbspola för att det ska finnas spänning och fart men inte gårdagens damcykel. Stor eloge till Emma som på slutet vågade köra. Nu räckte det inte men grymt bra ändå.

Grymt bra är oxå Lars Bleckur. Han vann svealandsmästerskapen i Ånnaboda idag. Han vart starkt utmanad av en 30-årig snuskgubbe från Örebro på första varvet men han släppte och tappade sen ca 30-40 sekunder per varv sedan. Jag snodde alltså andra platsen framför den forna Almbyiten Tommy Hammarström.
Jag cyklade till Ånnaboda från stan och trampade även hem då jag inte tog detta mästerskap så himla hårt. Totalt sett blev det nästan 4 timmars trampande idag var av nästan 2 (1:38h) var i tävlingsfart så jag är jäkligt seg nu ikväll. Träffade även brorsorna Andersson på ICA Maxi för någon timme sen och de hade drogat sig med choklad och cola men såg slitna ut även dom. De har nämligen gjort som jag idag. Dit, tävlat och hem. På cykel.

MILLA!!! Vet att du är här. Du ville ha alla smaskiga detaljer skrev du för ett tag sen. Nåja. Nu lättar jag lite på locket.
Jag och Tina är inte osams. Vi är jättebra vänner och umgås lite grann då och då. Känns skönt tycker jag. Nu vet jag att det finns personer som vill att hon ska tycka o tala illa om mig för vad som har skett. Fy fan för dom säger jag. Jag är nöjd över att jag öppnade truten och sa vad som var fel. Jag hade fått starka känslor för någon annan. Vi hittade denna lösning och ingen av oss sitter nu o gråter. Vi gjorde rätt val och det vet jag att Tina tycker med. Punkt slut.

Har ungdomsträningen imorn, tvätt på tisdag och sen löpning på onsdag. Shit vad trött jag kommer att vara sen.
Nu ska jag starta en av mina favvo-filmer: We were soldiers. Får se om jag orkar se den....Zzzzzz
Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Mamma milla

Oj ja nu lyfte du på locket och smaskiheter kom ut !



Va skönt att du och Tina är vänner, och det va starkt gjort av dig att erkänna att du hade känslor för någon annan. I stället för att försöka dölja det. Sen ska man skita i vad andra säger, det som är mellan (vänskap) dig och Tina, det är eran ensak, absolut ingen annans.



skoj och se att du tränat och inte sprungit på marieberg hela helgen ;)

Postat av: Micke

Ja, det var trevligt att besöka din lyxigt stora lägenhet. bara så du vet så tänker jag på Guitar Hero nu för tiden. Är du nöjd nu?

2008-09-29 @ 14:35:32
Postat av: Jennie

Men du är det inte dags att erkänna att jag är kvinnan i ditt liv ?!

Och alla som blir sotis... vill jag bara säga att så är det och så kommer det alltid att vara eller???



asgarv VA är det inte första april idag ?!

2008-09-29 @ 20:31:44
URL: http://jew75.blogg.se/
Postat av: torsten

grattis till silvret, "snuskgubben"



bilder : http://hstroms.siljansved.se/#13.0

2008-09-29 @ 21:24:08
URL: http://hstroms.siljansved.se/#13.
Postat av: darvell

Åh nu hänger även du ut mig när jag underpresterar. Mina ursäkter är 40 mil resa i bil med galningar, cyklat 3 mil fort,varit på långt arrangemang, gått upp för tidigt, ja listan skulle kunna göras hur lång som helst haha.



Grattis till silvret. Du lät så klart hipp hoppar lars ta guldet så du kunde klä dig i silver hårdrockare som du är.

2008-09-29 @ 22:05:13
URL: http://darvell.se
Postat av: ola

va fan! Ni har ju rätt allihopa. Du Micke....Gör som jag. Skyll på Oscar. Den jäveln.. ;-)

2008-09-30 @ 15:16:50
Postat av: Micke

Ja, kul kompis den där oscar. Som att bjuda vännerna på heroin. Nu lär han ju se till att erbjuda stuimulans för oss missbrukare också, det är väl det minsta han kan göra :)

2008-10-01 @ 12:44:06
Postat av: cykeltina

Bra. Ola Grattis till silvret och nu får du ta å köpa ett guitar hero så vi kan lägga in dig också på Utube när du sitter å plinkar i rasande fart, som alla andra sjuåringar : )



Vill också passa på att instämma i Olas ord. Vi är bra vänner å tänker det förbli . Å Jenny jag har hela tiden vetat att du där kvinnan i hans liv...

2008-10-02 @ 11:17:18
URL: http://nyacykeltnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback