Kan ej stava rätt

Oj vilken vecka. Den kan inte ha haft fler dagar än 3-4 stycken för oj vad den har svischat förbi fort.

Jag tänker fortfarande rätt mycket på cykelcross. På ett positivt sätt. Längtar till 2009 då vi förhoppningsvis gör om det fast lite bättre. Har pratat med de parkansvariga i Kumla och parken hade oväntat lite markskador trots att det var blöta gräsytor som vi körde på. De motsäger verkligen inte att vi kommer tillbaka nästa år.
 Missar tävlingarna nu i helgen då jag idag jobbat lite med motorsåg (jippie) och tänker imorgon ta en sån där underbar höst-tur på mtb:n. Nästa cx-tävling (fast är det det om man tävlar på mtb??) blir Falun/Borlänge.

Joggade på vanligt sett i onsdags och på ett lite ovanligt igår. Provade nämligen att jogga med stavar igår och det var lite knepigt att hitta rätt teknik för att få in en bra armpendling och dessutom träning för armarna. Detta  går nog mycket bättre om man har en lång, ganska brant backe att köra i men igår var det på platten. tekniken var att bara skjuta kroppen uppåt med vaderna och låta armarna fixa farten framåt. Det var absolut inte den sista gången då jag måste börja rikta in träningen mot vasaloppet 2009.
Igårkväll fick jag spö i biljard oxå. Kul och avslappnade sport det där. Önskar bara att Örebro hade ett likande ställe som jag sett i både Norrköping och på söder i Stockholm. Ett mysigt inrett ställe med flera biljardbord och dessutom ölrättigheter. Videobiljarden i stan är inte särskilt mysig.
Ikväll skall jag bli bjuden på Max Payne :-) Läste ni recensionen i Metro om den igår? Den fick en "plupp" av 5 möjliga och fick stämpeln B-rulle. Ökade inte på mina förväntningar direkt.
Ni får läsa min recension istället när den nu kommer.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Bergkvist

Oj idag har jag varit på cx tävling som har lite att lära av dig Ola. Inte en flaggvakt efter banan och en massa folk gåendes mitt i banan. Komissarie som inte borde dömma cx tävlingar då han inte kunde reglerna och förbjöd langning. Tacka vet jag Lasse han kan det där iaf.

2008-10-18 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback