Som en filbunke

Fan va dåligt. Ingen bild idag heller. Men jag mår bra för det.

Har nyss varit ute o joggat en sväng. Det var skönt. Jag har även försökt att inte pressa in så mycket om dagarna. Tror att jag har varit stressad ett längre tag och kanske pga det inte mottagit mig träningen eller kunnat prestera som jag velat. Jag har nu mån o tisdag bara softat. Har jag kännt att jag inte skulle hinna med någon inplanerad sak så har det fått kvitta. Lite manâna mananâ (manjana manjana) Skall ta det lugnare i fortsättningen med alla "måsten" som finns men träningen skall det inte lugnas ner något med. Inte efter midsommar iaf.

Hälsade på in bäste vän på sjukhuset idag. Jag gillar inte sjukhus. Det är nog doften eller de känslolösa färgerna som allt är inrett med. Min vän har varit nedsövd i ungefär 8 dygn men är nu vaken till och från. Min vän har fått EN JÄKLA MASSA DROGER i en jäkla massa slangar kan man ju lugnt säga. Det såg ut som enn VVS firma hade haft personalfest med en EL-firma runt dennes säng.
När jag sitter där vid sängkanten så håller en sjuksyrra på att koppla något vid en maskin nån meter därifrån. Hon säger högt till sin kollega som är på andra sidan rummet  -" Öh. du behöver vi en sån där blå pilledutt för att få ihop de här?" Om jag vore patient skulle jag bli lite orolig då...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: torsten

kom upp till Dalarna en sväng å koppla av...! har några tusen skogsplant som ska ut... jädra bra meditation att peta ner dessa, mental träning nästan...! och jag lovar att du kommer inte att se en cykel under hela tiden... :) välkommen!

2008-06-17 @ 21:10:03
Postat av: Oscar Ekstam

Jag har nog varit inne på sjukus en hel del då jag är ganska van vid både lukten och designen. Men när sjuksköterskor säger saker som pilledutt då blir jag rädd, och det händer minst en gång per besök vilket är änn mer skrämmande.



Hur lyckas man bli sådär blodförgiftad förresten?

Postat av: ola

Tackar Torsten men jag har sommarjobbat med att plantera skogsplantor (bar rotade) och vad jag minns så skrattade jag inte särskilt mycket under tiden...



Ja du oscar. När jag vet vad det var så ska jag genast varna alla andra för det.

2008-06-18 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback