3 små gummor...

Inte en firmabil att skryta med kanske men läget på det fina huset däremot. Gräsmattan på bilden fanns inte där igår.

Omedvetet fixade jag skratt på arbetskamraterna kl.06:25 imorse när jag frågade jobbarkompis Mats (som jag cyklar med ibland) "- jaha, blev det nåt igår då?" Jag menade ju förstås träning men alla andra tänkte nog på annat....
Jag sov som en klubbad inatt så arbetet och mina långa backintervaller satte sig nog fint. Idag har jag däremot gjort allt för att bli en sämre cyklist. Inte jobbat särskilt hårt, ätit en kanelbulle, en snickers, en twix och alldeles nyss en liten påse lösgodis. Och inte har jag tränat heller. Ska dessutom till sjukhuset snart. Ska kanske kolla förbi avdelningen för ätstörningar....

Blev hotad av en elitcyklist i söndags. Ja han hotade med att komma hit och spöa mig om jag hade tränat ett extra pass i söndags kväll. Hade varit kul att lägga han till min personer-jag-strypit-ut-lista.

nu när jag surfat runt på de vanliga cykelhemsidorna så består den röda tråden om söndagens långlopp Mörksuggejakten. Eller långlopp förresten??? Segertiden ligger ju på strax över två timmar. Förra året hade jag min bästa placering där. 12a! ca 8,5 minut efter segrande Magnus Darvell. Den där jäkla backen Vidablick kommer på tok för tidigt, är på tok för brant och definitivt på tok för lång för att passa mig.  Jag blir lycklig om jag tangerar min placering eller är närmare segraren än 8 minuter. Lågmält jag vet men kanske den mest ärliga målsättningen på nätet just nu.
Dessutom skall lillasyrran med min far och vara lagningshjälp. Hoppas hon klarar premiären.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Då är det väl bara säga LYCKA TILL PÅ SÖNDAG !

Postat av: Köttraketen

Lycka till på söndag. Tut tut!

2008-07-11 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback