Äckliga detaljer men inget cyklande

186116-25Nja, återanvänder (så miljövänligt) en gammal bild men riktigt den färgen har inte snoret den här gången men det finns massor av det. Snorar, fräser och äcklar mig mest hela dagarna fast det sistnämda kanske inte var en nyhet?? Det ännu mer äckliga är att det produceras så intensivt med snor just nu att om man på sportmannavis sätter pekfingret mot den ena näsborren och andas ut så syns resultatet ut ur den andra näsborren. Denna charmiga procedur är en självklarhet under sportevenemang och ingen tar särskild notis om det men om man är arbetsklädd och gör detta stup i kvarten så blir det till slut lite äckel päckel. Har (barnsligt nog) upptäckt att det nu funkar att låtsas vara kulspruta med näsan då den där guggan aldrig tar slut så är det bara att blåsa på ur näsborren till lungan är färdigtömd. Näsan blir det inte. Allt ovanstående blir lite mindre äckligt om man vistas utomhus :-)

Hur går det på cykelfronten då?? Ja va f-n tror du. Har varit den värsta säsongen hitintills med sjukdomar och måste nu ställa in mitt deltagande i långlopp nr två denna säsong. Skulle kunna göra någon sällskap runt banan bara för att vara snäll samt att få se den härliga dala-naturen men NEJ. Ska inte göra om misstaget jag gjorde tidigare i somras då jag körde ett långlopp sjuk och fick bryta och blev sedan sämre. Nej istället hoppas jag kunna komma tillbaka till en hyffsad nivå tills nästa helg då det blir dubbelt upp. Racer på lördagen sen mtb cupavslutning på söndagen.

Nu ska jag fixa lite sponsorgrejer till imorgon då jag skall ha ett föredrag om friskvård för ca 30 pers. Sen skratta lite åt idol sen följa heroes. Ouf, tufft schema som ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Crosscar

Äsch jag skriver mina kommentarer i detta inlägg istället för det 4inlägg nedåt (eller nåt)...
Jag ska ta och, ehhh "lagligt", ladda ned lite scar symmetry så får jag se om jag gillar det. Har inte hört dem nämligen.
Förresten jag pratade med Stefan Johansson (din sponsor) på mässan Cykel 2007, och han var riktigt nöjd med att han nästan piskade dig (eller piskade han dig?) på fjolårets focus cross race =)
Fan va han kan snacka.
Och Heroes är grymt beroedeframkallande, värre än prison break faktiskt.

Postat av: ola

Japp, jan kan prata mycket o länge..
Ja han körde cross o jag mtb och han tog mig nog med en hel del sekunder. Hoppas på revanch i år.

2007-09-14 @ 23:41:20
URL: http://cykelola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback