moss-premiär och skägg

I torsdags blev det äntligen ett bra träningspass i den lokala mossen. Att den skulle kännas kall hade jag gissat redan innan men att den bitvis skulle vara frusen var jag inte beredd på. När fomen har varit god så brukar jag springa varv efter varv på ca 6:35-6:45 men nu så blev snittet på 7:10. Tre varv hann jag med innan jag sprang hemåt. Passet klart ca 48 min. Nöjd.
 
Idag har det varit 1a april men inte har det lurats särskilt mkt. Mest Nora och jag som har dummat oss lite mot varandra :-) Min inspiratör Ginger runner släppte denna rescension idag.
 
Idag var Nora på ridskola och det märks att hon blir äldre så att säga. Hon växer...oväntat.
Märktes även i fredags när vi hade fredagsfys och joggade. Hon gör det bättre o bättre. Kul.
 
Imorgon får man en chans till träning igen då volvon skall in till stan för äntligen kommer ju Sara hem. Dock blir det så sent så jag och Isabella kör in den, parkerar den och så springer vi hem. Banvallen...Jippiie.. NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback