actionrun och kommande fjäll

Hej hej. Skriver en snabb fuling här då yngsta dottern är parkerad framför Barnkanalen på tv.
Träningen rullar väl på i en okej nivå men jag vill mer. Samtidigt som jag bromsar mig inför helgens äventyr i Björnrike/vemdalen. Där kommer det bli ett antal pass och höjdmeter och jag vill vara hel. Lägger man där till att jag förmodligen har några jäkla baciller som försöker få grepp i halsen på mig just nu så är jag i valet o kvalet om jag skall träna nu tisdag och onsdag. Resan norrut sker torsdag kväll.
Min första tanke idag var fartpass ikväll. Någon fom av hårda intervaller som tusingar eller 1-minutare. Men jag vill ju inte att nån sjukdom skall bryta ut så det blir säkert bara en kvällsjogg.
 
I lördags
Jag, Sara och min barndomspolare Robert sprang (mest lugn jogg) Västerås actiorun. Målet var att hålla ihop och ha kul och det lyckades vi med. Jag klarade samtliga hinder vilket jag är riktigt nöjd med. Kanske bör tilläggas att väggen var Roberts förtjänst då HAN klarade den och bistod med en uträckt hand till mig. Men övriga hinder gjorde jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback