utebliven thaboxning

Sprang ett långpass i lördags. Fortfarande lite rosslig efter veckans mancold. Trodde jag var rosslig i Spanien men det var först när jag kom hem som det bröt ut på riktigt så förra veckan var nästan träningsfri. Det gjorde inte så mycket då jag fortfarande var hög efter resan men så i lördags så ville jag ut liksom.
 
Startade vid kl 8 på morgonen för 9:30 skulle ju vi köra ett långpass med Team Nordic Trail från Ånnaboda. Benen rullade på av sig själv och med islag av lite klättring upp i bergen och en del stig så landade snittet på 5:20/km. Jag noterade dock tidigt att pulsen var lite onödigt hög med tanke på farten. Inte helt frisk alltså.
 
Jag fick ihop 15 km innan jag mötte upp gänget som jag sedan ledde ut på en fin runda på 8 km efteråt.
 
Vilade igår men vi gjorde en del familjeutflykter. Klappa får i Suttarboda, åt lunch i Ånnaboda och fikade i Karlslund. Samvetet mitt klappa på dörren sen och tvingade mig köra 15 min styrka hemma :-)
 
Idag var siktet inställt på att äntligen få köra thaiboxning i Örebro. Var verkligen länge sen jag var där. Ni vet..familjepussel och åtagande mm.
Kommer dit ungefär 10 min innan passet skall starta och jag trodde då det var den erfarna gruppen somtränade för fullt. Det brukar dom ju göra. Men så börjar jag känna igen några ansikten här o där. JAHA... då hade dom tydligen både bytt träningstid och slagit ihop grupperna.
Blev lite sur och åkte hem och klappade på sandsäcken i garaget ett par ronder.
 
Saknar dig spanien
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback