hemma igen. Tack GC

jaha inatt kom vi hem från Gran Canaria. Den första chartersemestern för denna familj och det har varit kanonbra.
Jag var hyffsat sjuk precis innan avresan men lämnade iväg bacillerna typ dagen innan vi flög. Tyvärr var det Sara som tog över lite av bacillerna.
Jag skulle kunna kompensera er nu för massa uteblivna bilder i alla tidigare inlägg och lägga upp varenda semesterbild här men ni skulle inte kunna hantera allt det nakna...
 
Jag avverkade ändå en del mil i löparskorna där nere.. Detta var min andra löparrunda där nere och kroppen rosslande fortfarande lite när andningen ökade. Tung kropp som ändå fick sig en ordentlig genomgång när jag släppte på utför på väg hem från denna runda.
 
 
Här blåser det en hel del så det är kasst ljud men vackert ändå
Till slut så chansade jag in på en "privado" väg som blev finare och finare. Hade jag haft tiden på min sida så hade jag viljat ta reda på hur långt den gick..
 
 
Kom ner till familjen med 2 minuters marginal. Jag var löparhög och dom hade fikat så vi var väl nöjda alla 4.
 
Nu ikväll så kollade jag och Sara igenom alla semesterbilderna och det var EN bild som hon riktigt rös (på ett positivt sätt) till. Man riktigt hörde att just denna bild var det bästa på hela semestern
 Då förstår ni att det mesta kretsar kring maten när det kommer till Sara
själv så är jag väl ingen matälskare utan äter för att bli mätt och njuter mer av härlig natur.
 
Filmade på en löparrunda till...Utgick från hotellet och sprang mot en "turistfälla" som hette Sioux City
 
och det enda äventyret jag mötte då blir bara tråkigare och tråkigare ju fler ggr jag ser filmen men ni kanske uppskattar den?
 
I denna uttorkade flodfåra så blev det nog den mest tekniska löpning jag hade på semestern. Fick typ hoppa mellan stora stenar
Här tog jag mig förbi.
 
Nähe läggdags.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback