trail igen

mildare väder idag och ett lätt snöfall. Men ändå ville jag ut i skogen. Mitt diffusa onda i skenbenet verkar vara borta men lagom tills det så har jag fått nåt molande smärta i ryggen. Går bra nu 2016
 
Startade i Ånnaboda idag oxå och tänkte prova en av mina favoritsvängar som passerar Göljdestigen och skinnasågarfallet.
Men allt började utför...
Sen kom jag till en väldigt speciell plats...
 
Märkte ganska snart att denna runda var bra mycket kortare än i somras...Kan det ha med vintertid att göra?? :-)
 
Blev en spontanfilmning till.
 
Har nu en skön känsla i kroppen vilket inte bara beror på att jag har sprungit i helgen. Nä Latorps lilla spa finns ju här hemma oxå. Först har jag suttit en stund i bastun här hemma sen har jag legat i jacuzzin en stund. Fy fasiken vad lyxigt man kan ha det på en söndag kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback