minneslucka från förr

Hej på er kära läsare. 
Jag lever men jag mår inte riktigt bra.
Varför?
Jo min skit-kropp håller inte för att springa.
Idag var det en vecka sedan jag sprang. Senaste 2 veckorna har det blivit lika många pass. Har ju haft skidåkningen som ett komplement men så fort det blir mildare väder än nollan så tappar jag sugen på skidor.
Igår och idag har jag dock fått till två rätt bra skidpass i Ånnaboda så imorgon kan man vila med gott samvete.
 
Idag i byggkojan så satt jag brevid en kille som gick samtidigt som mig på gymnasiet fast i en annan årskull. Jag minns honom inte men han nämnde för nån vecka sen att han kände igen mig.
Idag sa han -" du..När du gick på Kvinnersta så köre du en del boxning va?"
"-Ja", svarade jag. "Jag körde en hel del då."
Han fortsatte "- Jo för fritidsledaren på skolan skulle dra igång boxningsträning i gymnastiksalen och du var med en gång. Fan vad stryk du gav oss. "
Hahaha
Jag trodde inte mina öron för detta har jag verkligen inge minne av. Han sa att de inte hade en chans mot mig. Smickrande ord.
Appropå kampsport. Varje gång mina träningsrutiner blir rubbade så tänker jag på kampsportstiden och jag saknar den träningen. Nu är det inte lika lätt längre då man bor utanför stan men det lutar åt att jag faktiskt ska testa lite kampsport senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback