Jonas Buud

Ja hela 25 km har det hamnat i träningsdagboken denna vecka. Plus ett pass på 60 min thaiboxning. Utav de där 25 km är 11,5 km skidåkning så det blir då cirka 14 km kvar som faktiskt avverkats på 3 st löppass. Jo man är ju en riktig ultralöpare :-)
Efter dessa 3 pass så har jag stretchat ordentligt och jag påstår INTE att benet blir sämre iaf i den främre skenbensmuskeln
 
Dagens pass vid kl 9 imorse var som vanligt skön balsam för själen. Tog bilen till Mattsabacken och sprang sen en runda på ca 6 km. 3 km var uppför i början som synes på denna bild.
 
Varken samma fart eller längd som Jonas Buuds senaste runda. Alltså oavsett vart och hur han sprang så gjorde väl knappast han en 6kms runda??
Natten mellan fredag och lördag sprang han ett lopp på 100km på Nya Zeeland. Han inte bara deltog utan han vann även hela skiten. 
Jag kollade nyss igenom filmen från fjolåret och blev träningsinspirerad
 
 
Imorgon blir det Thaiboxning igen. Hoppas jag orkar lite bättre än sist :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback