inlägg nr 2140

I börja av februari 2007 så började jag blogga på denna adress. Då jag slängde en tillbakablick här så hade jag visst varit på Aktivitus i Göteborg och gjort ett fystest. Sedan det datumet så har det blivit 2139 st inlägg här på bloggen och nästa år är det alltså 10 års jubileum. Inte illa. Har haft funderingarna på att skriva ut hela skiten för att få en 10 år dagbok. Det lär ju inte ligga kvar digitalt hur länge som helst.
när jag skrollar igenom historien lite så hittar man bland annat bilder som denna 
 
Nåja
Nu blir det inte mycket cyklande och tyvärr inte mycket springande heller men två pass skidor denna vecka iaf. Kanske ett tredje ikväll, vi får se
I fredags kväll så blev det intervallpass stakning.
Igår kväll så blev det oxå lite halvhårt men då försökte jag diagonala mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback