muy thai & pt

Igår kom jag äntligen iväg till min alternativa träning thaiboxningen. Får ofta beröm eller frågor om att jag slår bra. Måste väl erkänna att all den tid jag lagt på boxningen genom åren har gett resultat. Inte för jag praktiserat särskilt mkt boxning senaste 10 åren men det verkar sitta i ryggmärgen. 
Den thaiboxning de kör på Haga passar mig riktigt bra. Gillar träningsupplägget. Han som håller i det trodde jag var en föredetta tävlingsutövare men igår var han ej på plats och jag fick reda på att han var  thailand och tävlade igen. Tydligen så tog han nåt slags världsmästarbälte för några veckor sen. 
Du behöver bara kolla ca 3 min in i klippet för att se resultatet. 
Jag har känt på trycket o Tobbes sparkar. Är glad att jag hade dubbla mittsar mellan hans skenben och min kropp då.
Träningen igår var som vanligt skitjobbig och jag har vissa problem med att arbeta med vänster arm idag. Armbågen smärtar pga att jag valde att blocka en spark med den igår :-)
 
Lite slumpartat ramlade jag över ett roligt klipp igår...Lite smärtsamt att jag kunde känna igen mig i det oxå. Jag hjälper ju lite folk med träning och så...
 
Ikväll lutar det åt intervaller i löparskorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback