mossig löpning

3e gången på samma vecka så utforskar jag närområdet här i Latorp, eller La Torp som grannen säger med fransk brytning.
Har ju tidigare i veckan nosat lite vid den mosse som ligger ca 1,5 km härifrån. Idag rekade jag ett rätt bra varv för mosslöpning.
Ni ser puls respektive den otroliga fart jag höll på varvet. Kör varvet med en snittpuls på ca 88-% av maxpuls vilket förstås både kan höjas eller sänkas beroende på hur hårt jag vill köra. Nu körde jag det tredje varvet på exakt 9 min men det skall nog kunnas pressas ner ca 30 sekunder eller mer om det i sommar får torka upp lite mer samt att jag slipper ha 23 km i benen från gårdagens distanspass.
 
Film från igår:
 
Imorgon väntar mer löpning. Jag skall återigen springa med Team Nordic Trail. Fast imorgon är jag instruktör :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback