familjemosse

Hade väl tänkt att vila idag för att ge den där mossen en rejäl omgång imorgon men när sara uttryckte intresse för den och undrade om vi inte kunde göra en utflykt alla 4 idag så var man ju inte sen att tacka JA.
 
Känns så overkligt att det ligger en fin och stor mosse så nära hemmet. 
Vi turades om att springa 4 minuters intervaller men jag skulle behövt nån som jagade mig för jag hamnad lite på bekväm nivå under mina 4or. Ja nu var det jag och Sara som sprang, ungarna slapp denna gång.
 
 
Nästa gång (för det blir nog en gång till med familjen) skall vi ta med fika så Nora slipper sjunga klagosång. 
 
Appropå fika så är det vad jag och Isabella har gjort idag. Trevligt sällskap och mycket snack blev det när vi gjorde centrala Örebro idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback