reflektion av gårdagen

Har kollat in pulsfilen ordentligt från igår. Den bekräftade verkligen min känsla. Ligger mellan 90 och 95% av maxpuls första timmen. Farten och min egna insats var verkligen inte det. Hade aldrig den där sprätt-känslan i kroppen heller.
Idag har jag rosslat liite lite, nyser väl nån gång då och då och snyter mig väl en gång i timmen. Blir svettig av en promenad eller av dammsugningen. Nåt slags jäkla mellanläge. Gör mig sjuk så jag vet!!
 
Hittade en bild som arrangören tagit.
I år gick starten bra mycket lugnare än förra året och jag blev förvånad över att faktiskt leda loppet i 50 meter
:-)
 
Jag har redan fått mig en tanke att jag skall ta  revanch på banan redan i höst. Jag skall bli frisk och Sara skall väl föda barn men sen så. 
Tar med mig en positiv sak och det var min tanke när jag bestämde mig för att bryta igår. Då hade jag passerat 21 km och det är ju liksom en halvmara. Jag upplevde det som om jag nyss hade startat. Tycker alltså 21 km är en "normal" träningssträcka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback