när kommer den där...vilan?

Det här med att jag skall ta en vilodag har blivit ett litet skämt samtidigt som jag vill passa på och träna innan vårt barn nr 2 kommer.
Idag var kroppen trött efter det tempopass jag brände av i regnet igår. Inklusive uppvärmning så snittade jag 4:26 fart i dryga 11 km igår, Inte jättenöjd men inte besviken heller.
Idag kände sara sig pigg och ville göra en utflykt. Vi drog till Storstenshöjden där Sara och Nora åt mat medans jag körde intervaller med stavar.
Kroppen är nog lite sliten då pulsen inte ville skjuta i höjden riktigt. Jag körde 5 ggr vilket gav nästan 400 höjdmeter. 
 
Sen hade jag ju lovat Nora att vi skulle gå uppför tillsammans så efter avslutad träning så gick hon och jag ända till toppen
 
Jag peppade med att hon skulle få sitta på axlarna på vägen ner iaf. Sara undrar ni...Hon rörde sig från bilen till vilstolen. En sträcka på ca 3 meter. Men det är ju barnafödande på övertid nu...
 
 
Nu skall jag bänka mig framför tv:n
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback