morgonjogg i bergen

Igår kväll fick jag en idè om att springa så där tidigt i Kilsbergen och se solen gå upp. Gjorde en sån förra året och det var så vackert. Gjorde ju en liknande runda i Skottland för ett år sen men det vackra turen finns nog inget som toppar.
Nåväl. Klockan ringde 04:40. En kopp kaffe och sista biten av kladdkakan och så iväg mot Klockhammar.
Kändes jäkligt mörkt och ensamt när jag klev ur bilen.
  På min resa upp emot rusakulan blev det iofs ljusare men nån soluppgång blev det inte...
 
Citatet jag hänvisar till är ca 12 min in i detta klipp. Värt att se hela klippet för den som gillar vinterstudion :-)
 
Jag traskade vidare mot lilla torpet Skrikarboda...
 
En rolig sak med nya pulsklockan är detta:
https://flow.polar.com/training/relive/209711875
 
Hoppas ni kan öppna den nu. Första gången jag testar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback