distanspass i sköna skor

Har ju hela denna vecka ledigt och då hinner man med mycket. Nora går numera 15 h/vecka på dagis och det ger verkligen avlastning och då är vi ändå två vuxna hemma nu. Hoppas Sara kommer fixa det senare när jag börjar jobba.
Nåväl. Idag sprang jag ett distanspass med lite fartinslag. Jag valde mina grymt sköna salomon x-series som jag numera kör lite grusväg oxå trots att de är en asfaltssko. Detta pga vad Ethan säger...
 
Dagens runda hittar ni här:
Hade siktet ställt på 20km+ men det blev dryga 18 km iaf. Lite höjdmeter blev det oxå, 215 meter för att lyssna på polar M400. (attans jag saknar en klocka som mäter via lufttrycket)
Vid ca 14 km lade jag in lite fartökningar men jag har ju inte full koll på min egna usla kapacitet så jag brände mig lite på vägen hem.
 
Min "idol" Ethan GingerRunner" har regisserat en ny film. För en gångs skull så är han bara bakom kameran och inte i bild, Filmen kollade jag igenom tidigare idag men kollar kanske en gång till nu när flickorna sover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback