brittsommar och trail för hela slanten

Alltså i förrgår skulle barnet ha kommit. Nu känns det som vi blivit lurade och missat chansen på nåt konstigt sätt.
Nåja...När som helst så blir det väl att ila iväg till BB.
 
Jag passar på och springa så mkt jag kan nu och fått två veckor med över 5 mil/ vecka. 
Fredag och lördag blev ungefär samma runda i bergen fast åt olika håll.
 
Idag blev det en social tur med min gamla gamla vän (fast hon ser ung ut) Jennie. Vi joggade ca 7 km ihop i Karslund innan jag gasade banvallen hemåt. Vi har ju inte setts så mkt senaste åren men skall försöka planera ihop några pass då och då. Båda har redan mycket i våra liv men då träningen ligger oss varmt om hjärtat så blir det ett sätt att ses. 
Ni kan ana vart jag började hålla en jämn fart fast med två stopp på. Farten försökte jag parkera på 4:17min/km men det är inte riktigt min tröskel tyvärr. 
Löpindex ökade till 70 vilket är min högsta notering hitintills. Egentligen bara ett värde men jag vill fortsätta höja det.
Nu skall jag fortsätta kolla på motiverade filmer som denna
 
Jaha måndag imorgon men vem vet om jag åker dit eller till BB.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Yngre ut än vadå 😜. Ha ha jag är ju bara i nedre medelåldern 👍🏻💪🏻

2015-09-20 @ 22:04:27
Postat av: ola

läs igen. Skrev gammmal gammal vän men ser ung ut.

2015-09-21 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback