2 barns far + supermåne

Jaha det stora grejen nu är att vår andra dotter föddes igår morse. Kl 05:53 för att vara exakt.
 
Skulle väl skriva en bok om henne och hennes resa till jordelivet men det får bli en annan gång.
 
Sprang ett intervall-pass i gråtarbacken när vi kom hem från BB. Sara och bebisen vilade/sov ändå så det var inte att jag försakade dom på nåt sätt.
Under passet funderade jag på om jag har fått ordentligt sänkt maxpuls de sista 2 åren för jag pressar o pressar men är sällan över 170 och jag har beräknat min maxpuls till 180-182. Kanske borde jag göra ett eget maxpulstest?
Körde 5 ggr på ca 3 min var i backen och pressade flås helt okej. Fick smaka på ordentligt med syra och avbröt en intervall innan mitt egna målsnöre...
För övrigt tyckte jag passet gick så där men att komma hem till sitt nyfödda barn gör att man verkligen glömmer dåliga pass på en gång :-)
 Ikväll hade jag tänkt att springa ett trailpass i kilsbergen men har knuffat min plan till tidigt imorgon bitti för jag läste just på Na.se om detta fenomen
 
Så jag hoppas på bättre väder än sist jag sprang...
 
Tar med mig västen fullpackad med vätska, energi och kameran och hoppas på att kunna bjuda er på MYCKET bättre film imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback