vad skönt med fart

borde gå och lägga mig nu men efter en vecka med mycket träning så startade den här veckan med vilodag på måndagen och så ett fartpass idag tisdag. körde 3 st 1000meters + en nästan likadan fast i motlut så där blåste jag på i 3:50 min för det var nämligen vad de andra intervallerna hade tagit i tid att genomföra. Körde helt på känsla idag då jag körde i mörker och inte kunde (eller ville) slänga ett öga på klockan hela tiden.
 
Med tanke på allt slarv med maten på sistone och bristen på fartpass så är jag riktigt nöjd över kvällens urblåsning som förresten fick starta efter kl 20:00 vilket jag klassar som ett sent pass. Bloggaren Öijer skulle kalla det "rena eftrmiddagspasset" då han själv har en förmåga att träna testcykel vid midnatt. Med galningar som han i tanken går det lättare för mig att trotsa mörkret.
 
Med skön känsla kan jag nu gå in och snuffa bebis :-)
 
Lite kvällshumor innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback