post whiskey day

Igår var jag återigen på öl & whiskey-mässan. Gillar den och man hittar alltid nått nytt intresant att dricka. Sprang på flera bekanta förstås. Roligast kanske var ett bekant ansikte som kom emot mig och jag kände ju igen det så samtidigt när vi skall kramas säger jag "Petter!" Han svara "Nej Rickard" 
Jag ber om ursäkt men kommer förstså på vem denna Rickard är.
Efter detta möte berättar jag för min underbara vän Jennie om hur jag kände denna Rickard och att jag varit på hans bröllop.
Idag kom jag på att det har jag inte alls. Han som gifte sig hette ju Johan ....
 
Det var en rolig kväll som inte slutade förrens kl 02.
 
För att få ihop träningslogistiken här hemma fick jag förlägga min träning på förmiddagen idag och kroppens kändes lite seg. Konstigt. Kan det ha varit nåt jag druckit??
Värmde upp ca 5-6 min innan jag attackerade Latorps stationsbacke 8 ggr. Tyckte jag höll ett bra driv i stegen hela vägen upp, varje gång.
Trots den sega känslan är jag nöjd med passet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback