race imorgon

Jaha.... har jag blivit en-gång-i- veckan-bloggare eller??
 
Fredagsfys
Efter jobbet i fredags så tog jag bilen till Storstenshöjden och körde 6 ggr från botten till toppen. För att få extra flås så hade jag med mig stavar. Istället för en mer klassisk uppvärmning med att kanske jogga en sväng på plan mark så gav jag mig direkt uppför backen men jag hade bestämt mig för att gå.
2-5 gången uppför sprang jag eller gick med tryck och blev flåsigare och flåsigare för varje gång.
Den 6e och sista gången lät jag stavarna ligga kvar i botten av backen så sprang jag allt jag hade upp.
Tyvärr glömde jag pulsklockan hemma så det finns varke pulsfiler eller tider.
 
Igår var det lördag och det fanns saker som gympa för Nora, loppis i Latorp och bortbjudna på fika inplanerat. Allt flöt på bra och vi gjorde flera fynd på loppisen faktiskt.
 
Sen eldades det i bastun för 18e gången senare på kvällen. Grymt bra köp det där.
 
Idag har jag varit själv med Nora större delen av dagen så någon träning har det inte blivit. Känner inte för det heller då det imorgon är ca 44 min urblåsning på The Run i Kvarntorp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback