löp-uppehåll, tävling undantaget

Jaha...Min google-doktor säger nog att jag har/hade benhinneinflammation. Det var nog min ökade träningsbelastning, framförallt på väg som framkallade det. Gissar att det inte blev bättre av att jag ignorerade det heller.
Vilade mån-tis men sen såg veckan ut så här.
Onsdags: Rullskidor. Dryga 11 km med nya ONE-stavar
Tors: 6 ronder på sandsäcken med inslag av lite benstyrka.
Fredag: rullskidor 4x4 högintensiva stakintervaller.
Lördag (idag) väntar en löpartävling. Ja inte det bästa kanske men det är i 100% terräng. Skonsam löpning men då jag snabbt blivit bättre i skenbenet så borde jag väl vila från löpningen lite till det fattar jag men samtidigt är jag anmäld sedan länge så jag vill få ett bra konditionspass oxå.
Tävlingen är 7,5 km i "utmanande" terräng och heter grisrundan. Ska be min kvinnliga fanclub att fota lite under tävlingen.
 
Lär bli mer rullskidor närmaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback