vila o inspiration i jacuzzin

Igår var en dålig träningsdag. Skulle köra en 11 km lång grusvägsrunda med inslag av lite tröskelfart. Jo tjena. Ökade farten till 4:20 under en sträcka av 2 km och den var tillräckligt för att mitt högra ben skulle stumna så jag fick lite typ 10-15 min efteråt. Benen var trötta från styrkan dagen innan så ett lugnt distanspass borde ha passat bättre men jag lär mig aldrig...
 
Idag är det vila. Jo det är sant.
Köpte lite inspiration i tidningsformat och badade i bubbelbadet med mina tjejer. De gick för en gångs skull upp före mig ur badet och då var jag glad att tidningen låg inom räckhåll. Det var det senaste numret av Outside TRÄNING som innehöll mycket om traillöpning och reportage om Emelie Forsberg.
Tänkte nu softa vidare med att sjunka ner framför tv:n och prova nåt gott ur ölförrådet.
 
En annan sak. Förra helgen ville Nora leka här i vardagsrummet, inte långt från datorn. Jag satte igång en spellista på spotify och den fanns under genren BARN. En av de första låtarna som dök upp var Snippan och snoppen....
 
Jag har hört talas om den men aldrig hört denna slagkraftiga låt. Det sjuka med det var att Nora nynnande med i den. 3,5 år gammal!! Vart har hon hört den??
 
Idag upptäckte jag en något bättre version av den :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback