bygger nya broar

Oj vilken (negativt) överraskande sjukdom. Hemma för att kurera mig själv idag. Kan inte påstå att jag kände nåt igår på jobbet. Drack lite extra vatten ändå för jag höll på o jobbade i dammig miljö. Drog till gymet efter jobbet.
 
Gårdagens träning
Friskis på öster en måndag vid ca 16:30. Alla med dåligt samvete är där då! Jag hittade en ledig plats för att börja med marklyft och utfall med tyngd i famnen. Inga maxtyngder då jag inte varit på gymet på ca 2 veckor ( eller är det mer?) Gick vidare med bål och baksida lår i TRX-band. Nöp fint i baksidan. Avslutade med djupa benböj, vadpress och benspark innan det blev hemgång.
 
Jag kände redan någon timme senare att kroppen inte var 100% bra, Säkrade upp med espirotox-tabletter och en liten skvätt single malt. Vaknade ändå kl 03:00 inatt med tjock hals och gick då upp och gjorde mig en kopp thè med honung. 3 h senare var febern ett faktum och jag rosslade ordentligt.
 
Ensam hemma och massa små saker som skall göras och nu kan jag gå omkring i slowmotion. Ett av dem är signa ett nytt anställningsbevis. Japp. Efter påsk är det nya utmaningar på Bro & väg som gäller. Ska bli kul att fortsätta vara anläggare på ett växande företag med lite driv i.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback