swimrun-träning

Sara tog ett kort på mig idag. Får se om hon kan spara ner det på datorn imorgon. Jag hade den senaste träningsutrustningen på mig dvs säga badmössa samt simglasögon som jag köpte för ca 17 år sen. De användes inte mkt då och jag fattar inte varför jag sparat dom men nu när premiären för swimrun närmar sig så kommer de till nytta.
Direkt efter jobbet så gjorde familjen en utflykt till St.Axsjön där det badades och jag kombinerade det med simträning. Ha fått en mycket bättre simförmåga nu och jag tränade bara med armtagen och tänkte på att hålla ner huvudet samt glida så mycket som möjligt på varje armtag.
 
Imorgon blir det intervaller i storstenshöjden. Fast då pratar vi löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback