snart swimrun-premiär

Jaha semester. Gjort lite småfix i hemmet och vore det inte för att det närmade sig premiär i grenen swimrun till helgen så skulle jag vilja ösa på med träningen men nu blir det två lugna dagar för på lördag går startskotten i Mariestad. 18 km skall avverkas varav 3 km är i vattnet.
 
Kvällens pass blev av det lugnare slaget men lite längre än normalt. Sprang till jobbarkompismats i Garphyttan och så sprang vi + en till en fin runda på ca 11 km. Lägger man sen till 2x5 km för transporten så blev det en halvmara med 340 höjdmeter för mig ikväll. Benen svarade kanon efter vila igår och ett kort pass på sandsäcken i måndags.
Tror att två lugna dagar till nu tors-fre skall ge sprättben tills på lördag.
 
Igår kväll innan jag skulle sova så kollade jag in några korta episoder av running TV. Denna film gav mig fett med inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback