korrigering

Jaha nu blir det en sån här nattlig bloggning. Har semester men har ändå ont om tid :-)
 
Idag har vi gjort en klassisk utflykt. Med Saras pappa och hennes syster var vi i Julita. Hälsade på Pettsson & findus och fikade gott mm.
När vi kom hem så hann jag och svärfar ett kort pass på rullskidor ihop. 12,6 km blev det där han hade lättrullade hjul och jag trögrullande. Jag var nog den som fick bäst träning kan man säga. Shit vilken skillnad det var på rull.
 
Jag måste göra en ändring oxå angående helgens swimrun. Vi kom inte 3a. Men vi som var på placeringarna 2-4 var säkra på att vi var top-3. Vi hade missat att det var ett par som hade krossat oss.
 
Långa banan (Löpning 15,92 km/2,8 km) Mixed
27 Happy swimrun Johan Skårbratt Hanna Nilsson 02:26:54
23 Team Larsson Maria Larsson Edvard Larsson 02:41:15
22 FC Zurg Hanna Jansson Richard Johansson 02:41:47
14 Team 2 små snabba Anna Hellström Ola Hellström 02:46:03
Hittade lite bilder som arrangören hade tagit oxå
Vi stod ju längst fram. INte för att vi skulle tävla och så...
Här ser man tydligt att vi joggade med små leenden hela tiden och aldrig slet särskilt mycket...
 
Min nacke, min ena handled samt triceps är de delar som känner av swimrun-racet. Annars har det idag två dagar efteråt varit en okej dag. Igår däremot så kände jag mig sleten och sänkt efter racet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback