10 x säck

Jag gör misstagen ibland att skriva om vad jag SKA göra. Jag borde inte göra det utan bara skriva om vad jag har gjort.
Varför?
Jo det blir sällan som man tänkt sig.
 
Igår fredag hann jag bara med lite armhävningar och dips här hemma pga familjelogistik.
Var ju ute och åt med en f.d arbetskamrat på Pichers och drack 3 st olika ale och rundade av med en stout, Busse hem och däckade strax efter midnatt.
Idag har Sara jobbat så jag och Nora passade på att göra stan. Köpte Pippi-figurer till mig och en kettelbell till Nora. Vi kommer nog att bytlåna grejer med varandra :-)
 
Då många har uppmärksammat att jag blev citerad i NA idag så väcktes ett sug att banka på sandsäcken i garaget.
 Till dansbanden Rammstein och Volbeat blev det 10 st 3 minuters ronder med ca 1 min vila mellan. Gick förvånansvärt bra. Känns i knogarna nu.
Imorgon så...Nej det kan jag ju inte skriva om för då händer det väl inte.
 
Kolla in denna korta, underbara strek-video. Vilken kille. Just när man trodde det var över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback