procent & grader

Idag hade jag och Sara kvalitètstid ihop. Japp. Så skönt och härligt var det oxå.
Vi lämnade bort Nora till Svärfar och sen tränade vi på Friskis ihop. Det var nog över 4 år sedan vi gjorde det ihop.
 
Blev lite ostrukturerat med vad vi körde men nåt set för bröst, nåt för biceps och triceps. Körde en del mage och bål. Lite rehab för mina ben/knän.
För att Sara kräver lite mer tid i omklädningsrummet än vad jag gör så avslutade jag med att "trippa" på ett löpband i låg fart. Det som gjorde det lite jobbigare var att jag ställde upp lutningen maximalt på 15 vilken motsvarar en brant backe. Om 15 i detta fall står för grader, procent eller om det bara är en siffra vet jag inte. Det forna skidåkaren Mattias Fredriksson är så bra på att förklara just det där. Skillnaden mellan procent och grader...
 
När det gäller bra gymträning så hoppas jag nästan friskis köper en sån här snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback