ut på svinjakt

Tänkte att jag för en gångs skull kan blogga innan jag sticker ut på ett kvällspass.
Läste nyligen att det återigen skett inbrott i trakten. Helt sjukt i garphyttan, Vintrosa och Latorp just nu. Ungefär 1-2 inbrott per vecka. Galet.
Den senaste tiden har jag hållt extra uppsikt med pannlampan in i folks trädgårdar efter skummisar. Så jäkla surt att man skall behöva bli misstänksam mot alla främlingar i en så lten håla.
 
Nåja. Igår var det fest!
Namngivningsceremoni för Isabella och så fyllde ju Sara ett kvarts sekel, nämligen 25.
Detta var ett ypperligt tillfälle för mig att få ta på mig kilten
Känner mig verkligen uppklädd i den där outfiten.
 
För en tid sedan köpte jag mig ju den här kameran som kortet ovanför är taget med. Ville ha en tålig kamera för att ha med mig i naturen samt på mina löparrundor (nästan samma sak). Det är samma kamera som jag jag filmar med när jag springer by the way.
Nu blev det tydligen så att "av en slump" (nytt är roligt) så har ju Sara börjat fota med den oxå. Verkar som hennes kamera blev värdelös samtidigt som jag köpte min.
Jag får inte radera nåt från minneskortet utan att fråga först och helst skall ALLA kort föras över till datorn. Jag är säkert den person som snart måste finansiera ett nytt minneskort då minnet på det nuvarande minskar o minskar. Finns förutom 7000 kort på Sara och Isabella även guldkort som detta 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback