trail 2a advent

Idag upptäckte jag att det finns mer info i min M400 (pulsklockan) än vad jag visste om. Finns dock en dna sak som stör mig mer o mer. Höjdmätningen via GPS är usel. Började dagens runda med några backar men i dispalyen visade det 0 klätrrade metrar. Hur länge dröjer det innan det blir en ny klocka?
 
 
Ni ser två pulstoppar ungefär i mitten av passet. Ni ser även på höjdkurvan att det var vid monsterbacken 2 och jag trippade ca 10 cm långa steg där och tog det "lugnt". Så lugnt det går utan att gå. Det är verkligen brant där :-)
Titta så vackert det ser ut där monsterbacken 2 börjar. Denna idyll är som bortblåst 200 meter senare då det brantar till.
 
Och appropå bortblåst...Låg en del träd omkullblåsta i skogen..
 
Nähe. Vila imorgon kanske eller??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback