fredagsmys

sitter i hemmets tysta och lugna vrå..Mina tjejer har lagt sig och kvällens gäster har åkt hem. 
Igår kväll vid den här tiden hade jag kommit 2-3 km på mitt distanspass. Inte jättemotiverad och inge pangpang i påkarna så att säga. Det var först vid 7-8 km som jag tyckte det lossnade lite.
Hade tänkt innan att jag INTE skulle hålla någon särskild fart utan bara ta mig distansen. Ett s.k. mängdpass.
 
Det sket sig ju som vanligt då man började snegla på klockan och så gärna ville få ett bra km-snitt på hela passet.
Kom tillbaka strax efter kl 22 och hade då avverkat 24 km med ett km-snitt på 5:01.
Trött och nöjd.
 
Då kvällen nu skall innehålla lite träningsplanering till några adepter så skall jag nu runda av med ett av dom roligaste bitarna på Parlamentet jag sett. Någonsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback