Provkörning av LL-SM / Bergslagsloppet

Jodåsåatt...
Tror jag lyckats rätt bra så här långt med att släppa upp formen tills kommande ultra. Körde 6 st tusingar idag med bra känsla..
Snittfarten var ungefär 3:50 min/km i intervallerna och som ni ser var valet av sträckan kanske den tråkigaste av alla nämligen banvallen.
Blir vila imorgon och sen en vecka med några lugna joggpass.
 
Idag så var den en öppen provkörning av Bergslagsloppet så efter mitt löppass på fm bestämde vi oss för att värma mat, göra kaffe, ta med en chokladask och en dunk med vatten för att hejja fram dom i den avslutande tuffa backen på banan.
En liten flopp blev då den första snabba provkörningsgruppen hade sån intern tupp-fight att de inte hade en tanke på att stanna för en chokladbit.
Dock var det annorlunda när gruppen bakom (på ca 60 pers!!) kom. De uppskattade både choklad och kaffe.
 
Nähe..lite kvällsmat på det här.
Tyckte jag såg ett UFO över örebro nyss...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback