joggat ner

Usch vad stela ben det har varit idag. Asfalt sliter verkligen. Hade väl nån slags aktiv vila på storstenshöjden igår eftermiddag då jag och Nora kollade på en träningstävling i mountainbike där.
Idag däremot så höll vi oss på platt asfalt och grusväg. Hon i joggingvagnen och jag strax bakom. Vi joggade ca 11 km i strålande sol. Snittfart strax över 5-fart.
 
Har nu kollat in pulsfilen från midnattsloppet.
Man låg ju inte på rött första 100 metrarna iaf.
Den röda pulszonen börjar på 90% av maxpuls. Då det gick att mosa sig ganska mycket på rött så undrar jag om inte alla rödbetor dagen innan loppet och den röbets-shot jag tog ca 7 h innan start kanske kanske påverkade lite lite. Svårt att avgöra och med tanke på den usla smaken så skiter jag nog i det nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback