Dvärgmobbad och nervös ggr 2

Idag så var det två snickare som skämtade lite om min längd. Var en sån där situation som som inte kan beskrivas här i text utan man var tvungen att ha varit där för att tycka de var roliga. Den ena sa iaf till den andra att " nu blir det som i filmen jag visade dig" så skrattade de.
Jag vet nu vilken film de menade och den var riktig rolig :-)
 
 
Sen var det en annan rolig sak idag. En kille gjorde sin sista dag och bjöd VÄLDIGT oväntat på detta till frukosten
Hummer.
 
Chockade ju kroppen i tisdags med 5 x4 min rullskidor. Tänkte efter intv nr 3 att " man är väl nöjd med 4 st..." men jag bet ihop efter den 4e och tvingade mig att köra även den sista men man ser på pulskurvan att motivationen ihop med muskeltröttheten inte fixade fram samma fina pulskurva som på de första intv.
 
Vila igår och körde högintensivt idag med. 
Stack direkt till storstenshöjden och fick ihop 4 st intv på 3 + 5,20 + 6,27 + 5;37min. Alla med snittpulserna på ca 89-91% av max. 
Nu väntar en vilodag sen en aktiv vilodag sen blir det nån slags fartgrej på söndag. Mycket vila tillsammans med fart och hög intensitet skall förhoppningsvis ge pangpang till nästa helg. Börjar bli lite smånervig inför Bergslagen ultra. Lägger man därtill att Sara är höggravid och att unge nr 2 kan ploppa ut nästan närsomhelst så....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback