Race-premiär imorgon

Ja sist jag hade nr-lapp på mig var på Lospåret i Hällefors. Då var det längdskidor men nu är det löpning. En bekant har startat ett terränglopp som jag misstänker består av stig, obanad terräng + lite hinder...
 
Det är inte många anmälda men jag ser det som ett grymt hårt pass. Resultat spelar ingen roll (ärligt nu) men jag måste få till lite hårda pass känner jag. 
Vila igår och lite lätt styrka (för rehab) idag så skall det nog finnas lite sprättben imorgon. Min fanclub följer med förstås ( 100% tjejer i den)
 Loppet är så kort som 10 km (2x5 km) så det blir väl endast vatten att konsumera under loppet. Gillar att "min idol" Ginger Runner nu har recenserat även vatten :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback