buss eller busk?

Skulle visst vila 2 dagar efter långpasset i söndags. Ja hade tydligen sagt det för Sara påminde mig igår. Nu blev det ju inte vila i måndags utan en jogg med Nora. Vilade med gott samvete i tisdags. Igår var det onsdag och en svag förkylning började säga Hallå. Tog det kloka beslutet att INTE springa nåt fast efter Noras läggdags blev det lite styrkeövningar. Har ju läst att många löpare pysslar med tåhävningar så det blev 3 set sånna + lite benböj.
Idag vaknade jag med lätt lätt huvudvärk och en svag förkylningskänsla. (ingen man-cold) Dock har det bara blivit bättre o bättre under arbetsdagen så ikväll joggade jag dryga 5 km med inslag av backintervaller. Typ tryckte på i alla motlut jag passerade här i krokarna. La även in lite löpskolningsövningar.
När jag kom hem reagerade Sara kraftigt på att jag redan var hemma. Springer ju oftast längre pass tydligen :-)
 
Redan förra veckan hörde jag en arbetskollega prata med platschefen om ett arbetsmoment. Jag har hela tiden hört att de har pratat om busk-kantstöd. Då det har förberetts en del planteringsytor där vi jobbar så är det något liknande jag har sett framför mig att vi skall snickra ihop
 
Det var först i förrgår som jag fattade att de hela tiden har pratat om buss-kantstöd. Det är något helt annat...
 
 
Gjort i betong alltså
 
Imorgon blir det pendling till och från jobbet i sense mantra 2. Ja salomon alltså :-) Tror och hoppas dock att min salomon-familj kommer att expandera något då min födelsedag närmar sig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback