blivit med säck

I helgen som var så borrade jag upp en platta i taket i garaget. Idag blev konstruktionen komplett. Köpte 40 kg sandsäck idag och är så nöjd. Tog väl bara ca 12-13 min från att den hängde där till att jag stod i kalsonger, skor och handskar och letade en den gamla boxarformen. Blev ju faktiskt klubbmästare i Combatboxning för...Ja vad är det nu...kanske 13 år sedan. Hade öm kropp hela den kvällen men once a champ, always a champ.
 
Nu körde jag nog 7-8 ronder à 2 min nere i garaget och försökte verkligen hålla igen för oavsett intensitet så visste jag ju att det kommer att kännas i otränade muskler imorgon.
 
 
Hade ju tänkt ett lugnare joggpass idag men det uteblev ju men det är ett desto viktigare pass på onsdag. Då blir det en sista check inför lördagens försök på sub 40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback