jag har sprungit!

Imorgon släpps platserna till nästa års Bergslagen Ultra och jag skall ha en av dom tänkte jag. Är väldigt optimistisk nu när jag efter 15 dagars uppehåll från löpningen testade att jogga 7-8 km med Nora i vagnen igår. Vi gjorde Peter och Ronny sällskap en bit på det galna äventyr som jag själv gärna hade deltagit på om kroppen varit hel.
Nu är jag glad att denna korta startrunda gick bra och jag kommer fortsätta köra på med rullskidor och gymträning ett tag till och smyga igång med löpningen och korta rundor.
 
Rullskidorna har som sagt gått mer o mer. Börjar kunna klämma på hyffsat och jag känner mig säker på dom. Imorgon står valet mellan skidorna eller gymet och det blir nog det senare pga snålhet. Har ju ett klippkort som blir dyrare efter nyår.
 
Siktar på nästa löprunda till helgen och då blir det förhoppningsvis på ett gammalt bekant spår nämligen Tarstaborgsrundan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback